Storingen en klachten

Meld hier storingen of andere ongemakken aan de verhuurder.

De storing die u met onderstaand formulier meldt, wordt verstuurd naar de verhuurder ERESM. Tevens zal er een kopie van de melding naar de huismeester en het secretariaat van de HVVP gestuurd worden zodat het bestuur op de hoogte is en de verhuurder indien nodig kan aanspreken op haar verantwoordelijkheden.

Daarom vriendelijk verzoek om onderstaand formulier ook in te vullen als de storing al telefonisch gemeld is.

LET OP, LIFTSTORING?

  • Geef deze ook ALTIJD TELEFONISCH door aan de storingsdienst van MO2 op:
    0800 – 860 0 860. Dit bespoedigd de termijn waarop de storing verholpen wordt.
  • Geef ook altijd het nummer op in de rode cirkel. Kijk voor dat nummer in de lift of boven de liftdeur op de sticker van MO2. (Zie voorbeeld hieronder.)
Bordje MO2 in liften en boven liftdeuren

ANDERE STORING / SPOED? Dan kun je ERESM ook direct bellen op: 020 – 23 58 812

    Gaat het om een storing of een klacht?
    StoringKlacht
    Urgentie van de storing of klacht:
    LaagGemiddeldHoogSpoed
    Is de storing ook telefonisch gemeld?
    NeeJa
    Categorie van de storing - meerdere selecties zijn mogelijk:
    LiftTrappenhuisWaterElektriciteitSchoonmaakGlas (schade)Hang- en sluitwerkOpeningsmechanisme voordeurAfstandsbediening voordeurenOverige

    Voordat je het formulier kunt verzenden moet je het privacy beleid van de Huurdersvereniging Valeriusplein accepteren. Klik hier om het privacy beleid te lezen.
    Vink deze optie om het privacy beleid van de HVVP te accepteren.